Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Arie's Visboetiek. Meer weten? Ontdek meer
Ivy
11 jun 2026 om 19:49
lekker en vers
Marianne
11 jun 2026 om 17:49
was weer lekker vriendelijke bezorger
Anna
10 jun 2026 om 14:57
Het was lekker en warm gekomen.
Jos
9 jun 2026 om 16:08
lekker maar de saus kon ik misschien 2 stukjes kibbeling mee doen. zat echt niets in het bakje.
Tracy
7 jun 2026 om 16:38
Heerlijk gegeten...broodje lekkerbek en een broodje talipia.. het eten is snel en warm thuisbezorgd. aardig en vriendelijke bezorger.
Ivonne
6 jun 2026 om 21:06
was prima
Lisa
6 jun 2026 om 16:38
toppers! ga zo door
Hamza
5 jun 2026 om 19:05
Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en de heren die daar werken hebben dit super opgelost!
Jerry
2 jun 2026 om 0:35
Nog steeds de aller beste vis van heel denhaag al 15 jaar vaste klant!!!!!