Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Arie's Visboetiek. Meer weten? Ontdek meer
My
23 jun 2026 om 20:23
heerlijk
Frans
23 jun 2026 om 16:01
lekkerbekjes super warm knapperig haring top wa voor het eerst zeker niet voor het laatst top vis
AR
22 jun 2026 om 19:52
De kibbeling was lekker! Wel echt een kleine portie terwijl we een grote hadden besteld. Groot deel van het eten was friet. De vissalon was leuk om te proberen maar niet voor herhaling vatbaar. Ook hier weinig vis en ook weinig groeten.
Jolanda
22 jun 2026 om 13:23
Goed gebakken vis, nog heerlijk warm bij aankomst. Prima gegeten.
rene
20 jun 2026 om 20:13
Heerlijk eten ga zo door
Ivonne
19 jun 2026 om 21:06
smaak prima maar de patat en vis was zacht . De eerste keer was prima
Ivy
11 jun 2026 om 19:49
lekker en vers
Marianne
11 jun 2026 om 17:49
was weer lekker vriendelijke bezorger
Anna
10 jun 2026 om 14:57
Het was lekker en warm gekomen.