ARIE'S VISBOETIEK

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2000 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Arie's Visboetiek. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 19:49 lekker en vers
11 jun 2026 om 17:49 was weer lekker vriendelijke bezorger
10 jun 2026 om 14:57 Het was lekker en warm gekomen.
9 jun 2026 om 16:08 lekker maar de saus kon ik misschien 2 stukjes kibbeling mee doen. zat echt niets in het bakje.
7 jun 2026 om 16:38 Heerlijk gegeten...broodje lekkerbek en een broodje talipia.. het eten is snel en warm thuisbezorgd. aardig en vriendelijke bezorger.
6 jun 2026 om 21:06 was prima
6 jun 2026 om 16:38 toppers! ga zo door
5 jun 2026 om 19:05 Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en de heren die daar werken hebben dit super opgelost!
2 jun 2026 om 0:35 Nog steeds de aller beste vis van heel denhaag al 15 jaar vaste klant!!!!!